Review

Clinique High Impact Mascara – Review

Salutare! De cand ma stiu mereu am fost fascinata de produsele cosmetice destinate genelor, mai exact mascara. Primul meu mascara a fost undeva prin clasa a 11-a..deh…vremurile ­čśé.

Astazi vreau sa va vorbesc despre Clinique High Impact Mascara. Eu l-am avut in varianta travel size si a fost mai mult decat suficient cat sa imi pot da seama daca imi place sau nu. In mod normal genul acesta de periuta nu e pentru mine, insa pot spune ca mi-a placut, cel putin la inceput. Nu este un mascara pentru volum, ci doar pentru alungire,(cel putin la mine nu am vazut niciun volum, desi periuta este una clasica pentru a da volum) iar la capitolul asta se descurca bine. Are o formula mai cremoasa inca de la inceput, personal prefer formulele lichide ( pe care majoritatea le detesta pana se usuca putin produsul ­čśé, nu si eu), insa m-am impacat ok cu ea. Nefiind un rimel pentru volum, nu aveam nicio asteptare pe partea asta, dar in schimb, mi-a placut mult cum mi le alungea. Da un aspect natural genelor, fara sa le incarce absolut deloc. Este potrivit de folosit zi de zi, pentru birou, in caz ca preferati genul acesta de mascara. Nu lipeste genele intre ele, ci le imbraca subtil intr-un strat potrivit. Ultimele doua dati cand l-am folosit, parca nu mai facea nimic si trebuia sa aplic destul de mult produs, insa asta datorita faptului ca e pe terminate / terminat.

Este un produs bunicel, insa nu as da 140 lei pe el in nici un caz, in primul rand pentru ca nu e ceea ce caut eu neaparat, adica si volum si alungire si in al doilea rand pentru ca pe piata exista o multitudine de produse pentru gene la preturi accesibile. Ati incercat aceasta mascara? Cum vi s-a parut?

Las─â un r─âspuns

Completeaz─â mai jos detaliile tale sau d─â clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com